måndag 6 juni 2016

Efter polishandräckningen blev det två besök till på psykakuten. I onsdags sa de till mig att ringa min läkare, så jag ringde min läkare i torsdags. "Nää jag vet inte... Du får prata med din kurator på onsdag."
Det blev ett besök till på psykakuten i torsdagskväll och det bestämdes att jag ska ha kontakt med mobila teamet. De ringde i fredags och jag svarade såklart inte. Idag ringde de igen, fjärde gången svarade jag. Men eftersom jag är dum i huvudet sa jag såklart att jag inte vill ha någon kontakt med dem eftersom jag ville säga upp kontakten med psykiatrin helt och var säker på att de inte kan hjälpa mig. Efteråt insåg jag att det samtalet räddade mig från att göra något fruktansvärt dumt.
Polishandräckningen var verkligen det värsta psyk kunde göra. Jag mår så mycket sämre och har tappat all motivation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar