söndag 27 augusti 2017

Hypomani och fest

Depressionen varade inte länge. I fredags gick jag upp i en hypomani igen. Gjorde bra grejer som att städa ur garderoben, fixa med hängare och limpistol så kläder inte glider ner och diska. Tog bort alla kläder som inte passar och la dem i en annan garderob, har så mycket plats nu till nya kläder (som passar) nu.
På kvällen träffade jag två kompisar, drack alkohol och gick ut på en klubb. Tog en taxi hem, det hade tagit max 10 minuter att gå men taxi kändes som en bra idé.
Avbröt mina kompisar när de pratade, något jag aldrig gör. Sov typ fyra timmar och träffade mina kompisar igen, fortsatte avbryta dem när de pratade och åkte till stranden för att bada bort bakfyllan. Några minuter innan vi hoppade i kraschade jag.
Det var superskönt att bada, men bakfyllan kom tillbaka. Vi gick in på lidl och jag var tvungen att springa ut och kaskadspy vid ett träd.
Jag borde verkligen inte dricka alkohol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar